İzmit Konak hastanesinde bahar Astepe hayatımda gördüğüm en güzel doktor olabilir 2. Doğumumu sezeryanımı o yaptı ben anksiyete hastasıyım panik Atak krizi geçirdim doğumdan sonra gece fenalaştım kalkıp hastaneye geldi elimi tuttu güç verdi. Sürekli ilgilendi bir anne gibiydi kesinlikle tavsiye ederim.