minipanda canim bu testler çok hassas benimde basıma geldi böyle silik çizgi hatta daha belirgindi birinde betam 2,9 çıkmıştı birinde 5,3 ama maalesef gebelik yoktu. Adetinin geçmesini bekleyip kaset test yap heveslendirme kendini insan umutlanıp üzülüyor kötü oluyor. İnsallah vardır 🤲🏻