Kızlar hamile kalmak için streslı olmayın ve aklınızdan gebeliği çıkartın diyor herkes. E şuan bu uygulamayı kullanarak gönderileri takip edip gebelik planlayarak nasıl gebeliği aklımdan çıkarabilirim ki öyle değil mi? Ben kendi adıma uygulamayı silip takvime göre yumurtlama takibi yapmayı ve adet gecikmeden test yapmama kararı aldım. Ne dersiniz yanlış mı düşünüyorum?