eyuphaneylul1422 Kızlar benım gıbı olan var mı normalde de halsızım ama bugun hıc elım ayagım kalkmıyor ölü gıbıyım yaaa🥴
Semaan eyuphaneylul1422 o haflardan beri bende aynıyım 38 haftalık oldu hala var çok kötü bsey habire yagıp duruyorm hiçbsey yapasım yok havalardanda olabilir insan sıkılıyor
HilalEyce eyuphaneylul1422 halsizlik değil de kasıklarıma aniden giren ağrılar bitiriyor beni iki gündür 😰
yerlersenietipuff eyuphaneylul1422 33+5🙋 bugün akşama kadar yattım mutfakta bile kahvaltı duruyodu toplayamadim. Yaklaşık 10 gündür böyleyim. Ayaklarım şişiyor her yerim ağrıyor kendimi çok yorgun hissediyorum hiç ayağa kalkaskm yok 😔
eyuphaneylul1422 Semaan halsızlıkten uzanıyorum ter basıyor sag sol donmekten kas katı kesılıyorum Allah yardımcımız olsun ya🥺🥺
Semaan eyuphaneylul1422 çok iyi anlıyorm seni canım allah yardım etsin inşallah doğumdan sonra düzelirşz hormonlardandır inşallah
eyuphaneylul1422 yerlersenietipuff bugunki halimi anlatmıssın yarım saat önce topladım heryeri mecbur her yerim agrıyor benimde 🥺🥺
yerlersenietipuff eyuphaneylul1422 erken doğum riskim vardı de bebeğin suyu fazlaymış. İş yapmaya korkuyorum ev o kadar daginikkki. Eşim izinli olduğunda yapacak artık 🤷