Uzunhilal61 Hic birsey olmaz korkmayin.. Benim kizim 9 aylik di ben hamile oldumu ogrendim de suan 16 aylik oldu kizim 12 aylikken emzirmeyi birakdim bir yasina kadar devam ettim..
Sıkıntısız emzire bilirsin eger istersen doguma kadar hic bi zarari yok ama benim tabsiyem akli yetmeden birak ki ikinciyi rahatlikla emzirirsin..
Allah nasip ederse son 6 haftam ozaman da kardeşi dünyaya gelmiş olacak ins 🙈