incitanesi_ canım benim 3 haftada falan negatife döndü ama baya ağır atlattim.. doktora gitmemistim korona zatüre vs hepsini birden gecirmisim organlarim hep mahvolmuştu.. günde 14 tane ilaç kullanmak zorunda kaldım ama 2 aya enfeksiyon ve hepsi gecmisti.. ilaçlarına vucudumdan atmayı bekledim açıkçası o süre zarfında ondan birkaç ay ertelemek mantikli geldi öyle yaptım.. zaten bir tedavi surecindeydim bebek olmuyordu ama risk almadım Beli olmaz diye.. sende negatife döndükten sonra 1 ay beklesen iyi olur ilaç vs kullanırsan vücudundan temizlensin..