Kızlar, hangi marka omega 3 takviyesi kullanıyorsunuz ve ne zaman başladınız??
askbebek folik asiti bıraktığımda omega 3 e başladık. Ocean mummy kullanıyorum 🌸
askbebek 16. Haftada falan başladım orzax ocean mummy kullanıyorum ☺️
askbebek ocean mummy
Innate pronatal 3. Ayda