Dilaraglr 10. Haftadayım geçmişimde düsüklerimde var, gece kasık ağrısıyla bile uyandıgım oluyor ama çok şükür şuanlık herşey yolunda,umarım böylede devam eder, doktorum ilk 3 ay normal olduğunu kanama olmadıkça korkmamam gerektiğini, kanama olsa bile bazı durumlarda müdahele edip sorunsuz gebelik devam edebilecegini söyledi, kısacası içini ferah tut bol bol dinlen,yat, gerisi Allahtan, hala yatarak geçiriyorum günlerimi düşük geçmişimden dolayı bol bol yatıyorum.