Benim gün belli değildi fakat cumartesi kontrole gidince 38+6 da bebeğin kalp atışlarında düşüklük vardı. Doktorum yatırdı 2 gün beni ve kalp atımlarını kontrol etti. Daha sonra çok düşme olmayınca bebeğin miyadı doldu artık ve seni bu şekilde kalp atımı bu şekilde iken ebede göndermek içime el vermez dedi. Doğumu yapalım dedi ve suni sancı verdi. 2 gün e yakın suni sancı aldım. Fakat açılmam çok yavaş ilerledi ve ancak 2 cm oldu. Doktorum bekle istersen dedi ve normal için çok zorladı. Fakat benim anca suyuö kanamam oldu ve 2 cm den fazla ilerlemedi. İlerleyebilir dedi fakat ben dayanamadım ve sezeryan olmayı istedim. Spinal sezeryan ile bebişim dün akşam 6 da kucağıma aldım. Şuan ikimizde çok iyiyiz. Allah herkse kolay doğum nasip etsin inşaallah 🌺