Merhaba, bugün tam 38 haftalık olduk ve çatı muayenesi oldum. Doktor, normal doğum esnasında kullanabileceğim doğum kolaylaştırıcı jel yazdı istersem bunu dışarıdan temin edebileceğimi ve doğum başlamadan ebeye teslim etmemi söyledi. Kullanan var mı acaba ? Yani gerek var mı ki böyle bir jele.