Lokum maşallah seninki baya iyiymiş yaa benimki işk gittiğimde geç yumurtlama dedi ona göre 37+4 oluyorum ama şuandaki ölçümleri ve son adet tarihime görede 38+4 oluyorum doğum 6 ekime geliyo ama dr heran olabilir artık dedi bilmiyorum nstde sancı 150 140 138 civarı çıkmış 160 170 den sonrası doğum sancısı dedi sancın sıklaşır suyun gelşrse gel dedi 🤷♀️ 3350 gr şimdi benimki döndü hatta hep aşağıdaydı benimki