Merhaba kızlarrrr 32 haftalık gebeyim eşimle 14 aydır evliyiz bu da ilk bebeğimiz ❤️ Oğlum olacak sıpa akşama kadar onunla konuşuyorum şarkılar söylüyorum seviyorum karnımda bana minicik minicik tepkiler verirken babası eve geldiği an çoşuyor😂 bir haraketler tekmeler görmeniz lazım aşk yaşıyorlar resmen. Onlara öyle şahit olunca iyi ki diyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin🥰 sizin sıpalarda böyle mi? 😍