İkizlere hamileydim. 15 gün önce kesemin birinin etrafında kanama alanı var dendi, 1 hafta yattım ve progestan iğne kullandım kayboldu kanama alanım.
Ancak bebegi iyi güzek bir hastanenin iyi bir doktoruna gösterdim 11 haftalıkken. Bebekte kistik higroma diye hastalık cıktı ve bebegimin gebeliğine son verildi.