19092021 Kızlar bu haftada sancısı olan oldu mu kaçıncı haftada doğumunuz oldu doktorum vücüt kendini doğuma hazırlıyor normal dedi erken mi gelir sizce deneyimi olanların cevabını bekliyorum
Aminenin_annesi benimmdunyamm illa sancı çıkması gerekiyor mu acaba mesela diyelim 38 haftalik oldum ama sancı sıfır çıkıyor o zaman ne olucak
benimmdunyamm Aminenin_annesi bilmem ki ben sezeryan olacam sanciya gerek yok normal bekleyeni sanciya kadar beklerler
Aminenin_annesi benimmdunyamm keske beni de 37_38 de alsalar . 34 um sancım 0 cıktı bebek de ters 40 a kadar bekleyecekmisiz dönmesini
19092021 Aminenin_annesi yok regl ağrısı gibi bazen oluyor ama düzensiz ve sık olmadığı için zorlamıyor iyiyim ağrı eşiğim çok yüksek normalde zaten bakalım işte 2 hafta sonra gidicem yine sancı çıkacak mı
benimmdunyamm Aminenin_annesi normal istiyorsan beklersin ama bebek tersse 38 39 dan sonra bence zor döner
bsraguruler 19092021 bende de bugün çıktı 80 lerde bende aşırı hissetmedim üç kez falan çıktı birini kasılma olarak hissettim gerisini hissetmedim Dr sordu bende dedim hissetmedim normal dedi