Sevgili anneler merhaba. Ben 8 haftalıkken doktora gittim. Her sey ıyıydı fakat rahim ağzı uzunluğu 3.44 cm ölçüldü. Doktordan geldiğimden beri 3 4 gündür alt karın ve kasık ağrım var. Daha önce 5 haftalıkken olmuştu. Cok siddetli değil ama rahim ağzının daha da kısalmasından korkuyorum. Sizlerin durumu nasıl?