[silindi] Kızlar buni bir tek gece yatmadan alcagimizi biliyorum ilaci .ben de gece yatmadan bi tane iciyorum yine de kusuyorum. Eczaci da kac tane icecegimi söylememis esime. Ben de bir tane aliyoeum. Ama cok kotuyum basim dönuyor. Kusuyorum …off 😭
Kbra52 [silindi] evet 1 tane çok az gece 2 tane içilecek sabah da eğer miden bulanırsa 1 tane ama ben gece 2 tane içince yetiriyordu
_ozlmm [silindi] canım ben prilamın çok etki gösterdiğini sanmıyorum ya bende fayda etmedi burda bir iki kişide de gördüm çok işe yaramadığını bana doktorum premesis plus diye bir ilaç verdi bulantı ve kusmayı önlüyor aynı zamanda içinde bulunan vitaminden dolayı takviyeli bi ilaç gece yatarken içiyordum ve gün içinde bile etkili oluyordu yaklaşık bir hafta için de bulantı sorunum da kusma sorunum da kalmamıştı bir doktoruna sor istersen ilacı oda sana önerir ise onu dene
Handemiiiy [silindi] bende her gece bir tane içiyorum doktor öle demişti ama,hep akşmları kusuyorum belki etksini yitryor die blmyrm o yüzden şimdi bir tane daha içmeyi düşünyrm,bakalım bu akşam bi faydası olcakmı
[silindi] _ozlmm tesekkürler canim bu ilaci hatirliyorum sen onermiştim yine sanirim. O gün doktorumu aradim cok kotü oldum bana recete yazdi recetede prilam vardı eğer geçmezse rica ederim senin kullandigindan yazar canim💖💖sanirim ben cok az almişim ilaçtam bi de iki taneli deniyim. Bulantilar beni mahfediyor
[silindi] Handemiiiy aynen herkes iki tane iciyomus. Ben ölüyorum. Bu saat oldu yataktan kalkamadim. Bir tane daha içicem 😭
_ozlmm [silindi] olabilir valla söylemiş olabilirim 😂 çünkü hep öneriyorum çok zor bulantı ve kusmak 🥰
Gulaybayer [silindi] gece uyumadın önce 2 tane. Eğer sabah devam ediyorsa 1 tane ve gün içinde de hala geçmediyse bir tane daha içme hakkın var. ( aç karnına ) Günde 4 ü geçmeyecek şekilde kullanabilirsin hem reçetesinde yazıyor hem doktorun söylediği