20 temmuz gecesi uykuda bir anda suyum geldi neye ugradigimi sasirdim hemen doktorumu aradım doktorum hastaneye gecmemi ve ebenin muayene edip onu bilgilendirecegini söyledi bende güzelce duşumu aldım hastaneye geçtik muayenem yapıldı sıfır açıklık ve sıfır sancı yatışım yapıldı çünkü suyum çok gidiyodu sabaha kadar ara ara muayenem yapıldı nstye de girdim ara ara fakat sancı yetersizdi kendi sancim az az başlamıştı sabah 8 de ebe bı daha geldi muayene etti 4 cm açıklık olmuştu sonra doktorum geldi nst ye baktı hiç sancim yok dedi zaman kaybediyoruz geceden suyum geldiği için iki saat daha bekleyelim acilman olmazsa suni verecez dedi iki saat sonra eve tekrar baktı açıklık aynı değişen bişey yok 10:30 gibi suni taktılar düşük dozda ama o sancinin tarifi yok vurdukça bağırdım kurtarın beni dayanamıyorum diye çok kötüydü sadece yarım saat suni takılı kaldı ve tekrar açıklığıma bakıldı 5_6 cm denildi suniyi çıkarıp kendi sancinla ilerleyecez dediler ben epidural istedim çünkü artık dayanamıyordum kendimi yere atmamak için zor tutuyodum anestezi doktoru geldi herşey hazırlandı beni oturttularki tam işlem uygulanacaktıki bı anda sancım geldi ben istemsizce ıkınma hissettim ve o anda çığlık attım ebeler başıma toplandı muayene edelimde sonra yapılsın epidural diye ve 9 cm açıklığım olduğunu söyledi epidural olamazsın direk dogumhaneye geçmemiz lazım dedi ben nasıl diretiyorum olmaz yapın dayanamıyorum masada kalırım diyorum😊ve hemen beni dogumhaneye aldılar sakın ıkınma dediler doktor geliyor ben dayanamıyorum bı ıkınma hissi geliyo tutamıyorum kendimi sonra doktorum geldi sancin gelince ıkın dedi ilk ıkınma da12:04 minnak kızım doğdu ama nasıl küçük ultrasonda 3300 grm di hocam bu çok küçük dedim 2750 Gr olarak doğdu ama o rahatlama hicbiseyde yok hafif ağrım vardı hocam sancım devam ediyo dedim plesenta çıkınca rahatlayacagimi söyledi 2 dk içinde bebeğin eşinide çıkardı ağrım felan yok oldu küçük bı kesi vardı sadece 3 dikislik hiç anlamadim bile nasıl kesti dikti hiç hissetmedim hemen ayaklandim Rabbime hamd olsun kurtuldum ama şimdi deseniz zormuydu emin olun unuttum gitti o sanciyi gerçekten normal doğumdan korkmayın rabbim tüm bebisleri annelerine sağlıkla kavuştursun 🤗❤️