Mervedmrr bı sakıncası olacgini sanmıyorum bakımını yapıp enfeksiyon kapmadigi sürece bı sorun olmaz temiz bir yerde yaptır eczanede falan.hamilelikte yapa bilicegimiz bakimlar sınırlı olunca insan kendini iyi hissedecek birşey yapmak istiyor o yüzden çok iyi anlıyorum.,hamilelikten önce lazerimi,saç boyami,keratin bakımlarını falan düzenli yaptırdım bunları yapamayınca bende psikolojik olarak sürekli kendimi bakımsız ve kötü hissediyordum 😞