Merhaba arkadaşlar bugün 17+2 hesabıma göre doktora göre 17+4 olan gebeliğim için.ben bugün kontrole gittim. Kızımın boyu 18 cm ve kilosu 240 Gr.
Benimle aynı haftada olan anneler kilosu kaç bebeğinizin benim ki doktor çok iyi dedi ben diğer anneleri merak ediyorum. Sizlerde durum neler?🤍🤍