Betul123__ Deleted_12 bende 12 haftalığım çok az’da olsa evet çıktı ama bazen yok oluyor bazende çıkıyor gaz oluşumundan da çıkıyormuş
Yarenn92 Deleted_12 bende 16 haftalığım ama bebek 1 hafta ileriden gidiyormuş ondan mıdır bilmiyorum baya bir karnım çıktı evdeki giysilerim olmuyor çok kiloda almadım aslında ama göbek çıktı 🤷♀️
_gmzenur_ Deleted_12 Benimde kuzum 2. hamileliğim ondan galiba 😀 ilk hamileliğim 6. Aydan sonra çıkmıştı bu hemen 😂 9 ayda kapıdan geçemeyiz galiba😊
Haklisinbacim-8 Ahsenmom Benimde 6 haftalıkken karnım şişmeye başladı 6 aylık gibiydim şoka girdik ailece sonra baktık gazmış🤣
Ahsenmom Haklisinbacim-8 jsjsjsjsjagsg bende de öyle olmuştu 😂 karnımın çıkması 28. Haftayı buldu resmen 😂
Esmaky Deleted_12 7. Buck hftalk hamileym 3 aylik hamile gibiyim kimi insanm ic karni kuck oldgu icin cabuk cikabliyor