Türkiyedeki epidural nasıl bilmiyorum ama ben fransada 2 epidural normal dogum yaptım. Sırtınızdan epidural vurdukdan sonra elimize bir buton veriliyor. Dayanılmayacak kadar bir sancınız olduğunda o düğmeye basıyosunuz anında sancıyı hafifletiyor. Az bir sancınız varsa basmıyorsunuz zaten. Benim ıkınmada falan hiç sıkıntım olmadı. Zaten son açılma noktasına geldiginde basmayın diyorlar uyuşuk olunmadıgından ıkınarak normal dogum gerçekleşiyor