Fyz- Bat 4 ağustos hiç bir belirti yok ara ara karnım ağrıyor bugünde kahverengi leke geldi ama gerisi yok kaset yaptm negatif bat 3 gun öncesi de erken gebelik yapmstm oda negatif sizce o leke ne lekesi olabilir inşallah yerleşme dir. 😢
Htcecrn Kızlar adetimi 3 gün geçti adet günümde test verdim 2.30 çıktı daha da adetim gelmedi hamile olabilirmiyim ki 🥹🥹