Anonim12 Yumurtlama akıntısına benzer şekilde sarı akıntım var ama kaşıntı koku vs yok. Doktoruma sordum koku akıntı yoksa korkma dedi ama sizce normal mi?
starmom Anonim12 bende de öyle birkaç gündür hamilelikte akıntılar çok normal koku ve sızlama olursa o zaman sıkıntı doktorunuzda bir sıkıntı olmadığını söylemiş bence her şey yolunda yine de kendinizi takip edin bir süre
Mombabyyy Anonim12 bende aynısını yaşıyorum canım kokuda yok acıda doktora demiştim koku yoksa acıma yoksa sıkıntı değil çok olursa gel demişti ama yinede tedirgin oluyorum tabiki gecen hafta lekelenmem oldu çünkü haliyle bi stres yaşıyorum bende pazartesi falan idrar testi vereceğim zannetmiyorum ama idrar enfeksiyonu çıkacağını çok idrar yolundan iltihap kaptım hiç birinde akıntıyla karşılaşmadım dönemsel olabilir diye düşünüyorum ama yinede yaptırcam bakalım😊
Benherseydenoncebiranneyim Benim de sarı akıntım vardı. Doktoruma akıntım sarı diyince hemen bi idrar testi istedi. İdrar yolu enfeksiyonu çıktı. Bi sağlık ocağından falan test yaptırın bence
Anonim12 Benherseydenoncebiranneyim öyle yapayım o zaman bebeğe bir zararı olur mu acaba enfeksiyon varsa
Benherseydenoncebiranneyim Anonim12 yok yok. Enfeksiyon varsa doktor ilaç ya da fitil verir geçer hemen korkmayın. Bunların yanında günlük ped kullanıyorsanız kullanmayı da bırakın. Bol bol su için
Anonim12 Benherseydenoncebiranneyim içimi rahatlattınız Allah razı olsun çok su içiyorum bakalım inşallah birşey çıkmaz
Benherseydenoncebiranneyim Anonim12 hiç korkmayın. Hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu çok normal. Olmayan yok nerdeyse 😄 doktorunuza anlatın, bir idrar tahlili yaptırın. Dediğim gibi eğer buysa doktor zaten çözümünü sunuyor, geçiyor sonra