Kızlar 1 ağustosta doğuma giricem anestezi için kan vermiştim bugün anestezi doktoruyla görüşmeye gittik grip olduğumu gördü boğazlarıma baktı bi covit testi ver dedi. Covitsem eğer ne olur ki kendimi hiç hasta hissetmiyorum arada bi öksürük bide burnum akıyor. Ateş veya vücut kırgınlığıda yok.