buse_2695 2 doğumdada hastanede ayaklanınca genelde bebekle ben ilgilendim yürümek amacıyla eve gelincede aynı şekilde ilk doğumda 4.gün ev işi yapabilirken 2.doğumda hemen toparlanamadım dikişlerimde açılma ve enfeksiyon oluştu onun korkusuna yattım sürekli ama bebekle ilgilenebiliyordum yani acı oluyor ama yataktan kalkarkem 3-4 gün destek alarak kalkıyodum o sırada bi sızlama oluyodu bitek