Buseeeeeeeee Bende fiyat açısından devlet düşünüyordum ama görsen rezalet. O yüzden özele gidiyorum.
Burda bir post açılmışdı omu okudum dahada sinirim bozuldu. Devlette doktor ilgilenmemiş ebe ve hemşire doğurmuş doğumdan kaç saat somra aaaa sen doğurdunmu diye dalga geçer gibi gelimiş. Ve mersin şehir hastaneside tıpkı böyle şuan suriyelilerde çok fazla oldugu için. İlgi alaka sıfır azarlama kat safada. Arkadaşım doğurdu alttan muayene ederken erkek hemşir arkadaşım bağırıyor tutup o işi yaparken bağırmıyorsun sus diye azarlamış. Sen kimsin yani
O acıyla insan bağırır yani böyle terbiyesizler işte😡😡😡