Doktoruma sordum hamilelikten sonra azalır dedi. Ama annemde o kadar çok ve kalın damarlı var ki hiç zannetmiyorum geçeceğini. Ya varis çorabı diye bir şey var ama çok sıkı mahvediyor insanı. Valla ben de dertliyim hep bacaklarım ağrıyor :( bir aile dostumuz bilmemne terapi filan yaptırdı başta işe yaradı dedi ama sonra pek yaramadığını anladı. Ay tıp gelişsin de kurtarsın bizi bundan yaaa