14 haftalığım bende birden ağrı girince bıçağı saplayıp içinde kalıyor sanki kendimi yerlere atıyorum doktorumla iletişime geçtim rahim kasılması korkulacak bir şey olmadığını söyleyince içim rahatladı günde en az 20 defa bu ağrıyı yaşıyorum artık takmıyorum sizinkide rahim kasılması bebek büyüyor onla beraber rahimde büyüyor içimiz ferah olsun