El_Ebruli evet anlıyorum gerçekten hem anne hem de bebek için oldukça yorucu bir süreç siz elinizden geleni yapmışsınız yapacak bir şey yok memeyi neden kabul etmemişti?benim de göğüs ucum yok silikon uçla veriyorum onda da biberondan geldiği gibi akış hızı yüksek olsun istiyor az gelince basıyor feryadı..sağarak veriyorum artık ne kadar çıkarsa 🤭