Momy_eyyuptalha Merhaba arkadaşlar sağlık ocağında hemşire 10 Ağustos ta muayeneye çağırdı tecrübesi olan anneler yardımcı olabilir mi muayene derken Altan muayene vs fln mi sormayada utandım 🤭 o zaman 27 haftamda olacağım
050218Ybmety Momy_eyyuptalha saglıkocagı alttan Muane etmez veya ultrasona sokmaz sadece bebegin kalp atışlarını dinler kan testi idrar testi ister aşınız varsa onu yapar
Vera09 Momy_eyyuptalha ben bugün gittim iğnem vardı diye, tansiyona baktılar bazen kan tahlil istiyorlar öyle bişeydir heralde
yeliz007 Momy_eyyuptalha Hayır canım alttan muayene etmiyor senin tansiyonuna ve kilona bakıyor karından bebeğin kalp atışlarını dinliyor
Momy_eyyuptalha Vera09 korktum Allah yukarda 😂🙈 çünkü hamileliğimden beri hiç Altan muayene olmadım o korkuya kapıldım
050218Ybmety Momy_eyyuptalha sizin ki yine iyi 2.dozu oldum şimdi 7 eylül de var bide bebek dogduktan 4 ay sonra 😂 kalp atışını dinlemek amaclı tansiyon kilo takip için çağırmıştır
Aslhnklk Momy_eyyuptalha Tansiyon kiloya felan bakıyolar bide bebeğin kalp atışına alttan bakma vs yapmıyolar. Rutin şeyler
minikturtam1 Momy_eyyuptalha tetonoz asısıni ne zamna kadar yaptirmak gerekli bilen varmi? 22 haftalik olduk. Henuz yaptirmadım. Birde saat fark edermi ? Öğleden önce gitsem yaparlarmi yine ?
Usnac1995 minikturtam1 ben birini 19 birini 27 de oldum. 20-24. Haftalar diyolar ama farketmez sanıyorum ki. Saati de farketmiyor
Momy_eyyuptalha minikturtam1 saat fark etmiyor ilk çağırdıklarinda 19 haftalık 1 doz tetanoz aşısı oldum 25 haftaya girdim pazartesi günü de 2 doz oldum Ocak 25 te 3 doz tetanoz aşısı var isterseniz aile hekimi hemsirenize danışınız
minikturtam1 Usnac1995 beni gecen gün aradilar ögleden önce gel dediler. Ama malesef gidemedim. Benim evim saglik ocağina yakın degil. Hala bekerkan oturdugum mahallede gidip gelmesi zor oluyor. Burayada alamiyorum bir doktorun sadece 4000 hastasi olması lagzimmiş hiç bosluk yok.Musait bir zamnda halledicem ins.
Usnac1995 minikturtam1 bende öyle yapıyorum annemlerin oraya gidiyorum hemde işten kaçıp annemi de görmeye bahanem oluyor :)
yagmur_s Momy_eyyuptalha sağlık ocağı yani daha doğrusu aile hekimi ultrason bile yapmıyor. Varsa tetanoz aşısı yapıyor. Kan idrar tahlili yapıyor bir şikayet varsa ilaç vs yazıyor. Senin kiloma tansiyonuna falan bakıyor 😌 benim de 15 ağustosta son randevum var şu an 32+4üm.