Kizlar pazartesi alttan muayene etti doktorum ve dogumu tetiklicem dedi 3 cm acikligim varmis bu gece dogurursun dedi ama daha doğuramadım sancım oluyo ama duruyo yine bugunde yarim parmak kadar akıntı geldi oyle kati bi sekilde doktoruma attim yumusama dedi sizinde oyle miydi ne kadar sure sonra doğum yaptiniz? 2. Hamileligim