4141 dikiş yok yapıştırma olarak biliniyor genelde ama yapıştırmada değil o normal dikiş
doktorum anlatmıştı içten dikilerek geliyor dışarıdan gözükmüyor dikiş ipleri bitek başlangıçla bitiş kısımındaki ip dışarıda kalıyor oda 5 güne falan düşüyor kendinden işlerde aynı şekilde zamanla eriyor 2kez sezaryan oldum hepsi bu şekildeydi alınmadı yani