uyanancirkiin Leydaaa_12 benimde gebeşikte değerlerim sizinki gibiydi. 50 mglık ilacı kırıp içiyordum.
Zytng Gebeliğin özellikle ilk 3 ayımda 2,5 altı olması isteniyor. Sizi ki çok az yüksek. Korkmayın çok düşük doz tiroid ilacıyla düzelir
Leydaaa_12 Zytng doktor gerek yok dedi ama benim içimde bi endişe kaldı doktora da güvenmek istiyorum sonuçta Prof ama neyse bakalım
Zytng Leydaaa_12 Ağustos demek istediniz sanırım:) bence baktırın o tarihte. Bazen ilaçsız 10-15 gün sonra tekrar bakıyorlar hala yüksekse başlıyorlar.