AngeL- Kızçeler günler bana geçmiyor 🥲 sizde durumlar nasıl cinsiyet öğrenebildiniz miii☺️ Göbüşler belirginleşmeye başladı mı🌸
Canancndn AngeL- %51 erkekti. ben bugün tekrar gittim doktora bebiş göstermedi kendini. Sonra da %50 ikiside olabilir bişey diyemiyorum 2 hafta daha bekleyelim dedi doktor 😂
Dua_AseL AngeL- 11+4 üz 12 sayılır miyiz teyzesi 🥰 biz de katılabilir miyizz aranıza 🤩 gobus çok az belirginlesti. Cuma günü kontrolumuz var inşallah hersey yolunda gidiyordur.😇
cansualisa AngeL- 14+2 yizzz şükürler olsun suan iyiyim sıcak basıyor o kadar haftaya salı cinsiyetini öğrenicemmm inş
srnglcskn AngeL- bende 14. Haftayı bitirmek üzereyim. Cinsiyetini 12. Haftada öğrendim tatlı şeyler yiyip gittim çok hareketliydi açtı bacakları bizim oğlan 😇
AngeL- Canancndn sağlıklı olsunda 2 hafta da beklenir ya bende ağustosun 3 ünde falan gidicem söyleyecekmi bakalım🙄☺️
Mervefurkann Bende gün sayıyorum resmen 12 haftalık olduk 3 gün sonra doktor randevumuz var %80 cinsiyeti öğrenicez inşallah gösterirse kendini 😁
AngeL- Mervefurkann oh bitmiş bitmiş biz de hani 3 güne düşsek 😅 cinsiyetini öğrenirsen bize de söyle canımmm☺️
NigarH 12+1 olduk bu gun 🥰😍 cinsiyyetini ogrendik 🧿😍 Erkekmish😍😍 Shok olduk 🥲😍 cok guzel bir hiss🥰 Allah isteyen her kese nasip etsin ❤️🥰🧿
Duyguoyku 11+4 ten selamlar 😁pazartesi günü kontrolde kıza benziyor ama eşe dosta söyleme net değil dedi doktor bir dahaki kontrol teeee 19 Ağustos’ta nasıl bekleyeceğim bakalım
Duyguoyku AngeL- ben ancak gördüm cevabını canım valla arada kaçak yapıp başka doktora gitsem mi diyorum 😁çoook var yaa