23 haftalığım aynı belirtilerin fazlası bende var sürekli mide kasılması ateş ve kusma yaşadım doktora gittik bağırsak enfeksiyonu (salgın) geçirdiğimi söylediler. O kadar çok kustum ki bebeğin suyunda bile azalma olmuş bağırsak ilacı ve parol verdiler ayrıca hastane de serum da taktılar. Böyle şeyler hafife alınmıyor doktorunuza gözükmenizde fayda var 🙏