Merhaba arkadaşlar ben 6 hafta 4 günlük gebeyim bu gün kalp atışını duymak için gittim doktora kilolu olduğum için ve göbek bölgesinde yağlanma olduğu için şimdi duymayız dedi birdaki kontrol de 3 hafta sonr gel dedi normal mi kilo olup duymayan varmı