- Haftadan selamlar herkese tekrardan :) Battalgazi devlet hastanesine ikidir gidiyorum. Gayet temiz güzel ben baya memnunum. Çok kalabalık da olmuyor sıra hemen geliyor. Orada çalışan bir tanıdığımızın dediğine göre odalar hep tek kişilikmiş içinde duş vs varmış çok temizmiş.
Olumsuz olarak spesifik bişiler duymadım ama sanırım henüz doğumlar başlamamış, yani doğum almıyorlarmış ama emin de değilim. İkinci olarak doktorlar hala net değil görevlendirmeyle geliyorlar dediler ama yine direkt duymadım görmedim.