_ozlmm
Ben de ıslayıp 20 dk kadar haşlıyorum,kara suyunu döküyorum.Haşlama suyuna tuz atmıyorum sertleşmesin diye.Daha sonra soğanı salçayı kavuruyorum. İçine patates ve havuç da ekliyorum çok güzel oluyor.Patates havuç biraz kaynadıktan sonra barbunyayı atıyorum içine ki dengeli pişsin diye.