Arkadaslar 40.haftamın 2. günündeyim 5 aylıkken kız denildi 2 3 doktorda kız dedi sonra birdaha hiç sormadım şuan herkes piskolojik baskı yapıyor neden dogmadı erkek bu kesin erkek bebek geç dogar falan diyerek piskolojimi bozdular öyle birsey varmı erkek geç dogar kız erken diye 🤦