Merve94 ilk zamanlarımda odamı masamı wcye taşımayı düşündüm :) bende beyaz leblebi çubuk kraker vs hiç işe yaramadı. Soğuk su çok rahatlatıyordu bi de internetten bulantı önleyici bileklik almıştım o işimi gördü. İlaçsız geçirdim şükür geçti gitti. İnşallah senin de kısa sürede geçer biter. İş yerinde olunca çok zor oluyor gerçekten. Herkesin kokusunu almak falan 🤢