Ezgimmmmm Kızlar 35haftalık hamileyım kuaföre ağda ıcın gıdıcem ama erkenmi acaba doktor erken doğum rıskım var dedı
Kubr_a Ezgimmmmm ben 39 da gitmiştim ama alt muayene falan olacaksanız yaptırın bence. Ve bende sıcak ağda döktükleri için yanık oluştu 3 gün onun acısıyla yaşadım siz dikkat edin🌸
Elatalay Ezgimmmmm oyle dediyse git csnim zaten 1 ayda anca cikar diyolar.bnde erken dogum riski fln yok tabi Allah bilir 37.haftada yaptrdm gecen hafta yani.ilk defa
bebetonunannesi16 Ezgimmmmm bence git 3haftaya anca çıkar tüylerin büyük ihtimalle hem ozamana doğurmassan yine gidersin biraz çıkınca sen ve bende ağda yaptırıyorum haftalarımı denk getircek şekilde gitmeye çalışıyorum
Lito Bende 35 hafdaligim bence erken bı hafda daha bekle bende hazırlıksız yakalanır diye korkuyorum bı yandanda gün versin hemen gidip aldirin