Princessmom hayır yapmadılar, ilk kestiklerinde hatta karnıma falan batikon sürerlerken hissettiğimi söyledim, normal dedi anestezi doktoru ama bu kadarı normal diildi bence. Zaten uyuşturmak için 10 kereye yakın denedi. 9.-10. seferde falan uyuşturabildi