Mavininbiri naimegrbz 🤭Süt evet geç gelmiş sizin yine bayağı erken haftalarda gelmişti benim ama bu son 1,2 hafta da sıvı değil bildiğin süt ve aşırri şekilde geliyor sadece sağ göğüsten
naimegrbz Mavininbiri benim 2 göğsümde de geliyor adet sancısı gibi bi sancı var bugün hiç kesilmedi sanırım doğurcam 😄
Ziynet4459 Benim 27 hafta oldu gelmedi benimde ilk gebelik bilmiyorum çok geliyor mu üstünüze geçmemesi için ne tür bir çözüm buldunuz
Mavininbiri naimegrbz Yaaa bende bugün 38+5 im ama bana soracak olursan suyun gelmeden tabi sancıların dayanılmayacak gibi olmadığı sürece gitmeyin hastaneye
naimegrbz Mavininbiri yok dayanılmıycak derecede sancım yok aceba sancılardan ne kadar süre sonra gelir su
Umran__37 naimegrbz benimde 24 haftamda gelmisti simdi 34+2 yim ara ara benimde geliyo uclari sizliyo hatta 🤣