Meliha09 Sizce en iyi kaçıncı haftada detaylı ultrason olunması lazım? Ben 20. Haftada gidicektim doktor 20 yi geçince daha iyi dedi siz kaçıncı haftada gittiniz acaba
Stella_0 Meliha09 Benim 4 Ağustos’ta randevum var 21+2 olacağım o gün. Geçen ay görüştüm perinatolojiyle. Doktodum şimdiden görüş al demişti çünkü onlar haftana göre kendileri randevu veriyor dedi. Bir aksilik olmazsa 4 Ağustos’ta detaylı utrasonum çekilecek 🥰
Berfin_23 Meliha09 bende 20. Haftamda gitmiştim ama daha küçük olduğu için yüzünü çok göremedim güzel bir ultrason fotoğrafı yakalayamadık☺️😁 20. Haftadan sonra gitmek daha iyi olur bence 22.hafta da falan yine de siz bilirsiniz tabi :)