Akan Kızlar Merhaba, haftadayım 3 gündür çok yoğun kasık ağrım var. Günlük yürüyüşümü yapıyorum. hareket halindeyim. Yataktan veya oturdugum yerden kalkarken aşırı ağrıyor. Yaşayanlar olası sebeplerini yazabiilr mi
gulsahh1998 Enfeksiyon olabilir doktoruna gözüksen iyi edersin enfeksiyon direk kasığa vuran bir agrı
gulsahh1998 Akan kültür idrar testi normal idrar değil basıma yeni grldi az öncr girdim eve hstanedeydim
Maviii çıplak ayakla gezdiğiniz zaman oluyorsa, ayaktan soğuk alıyor olabilirsiniz, bir de ani hareketlerde bulununca iğne ya da bıçak batması gibi oluyor, yeleksiz çorapsız gezmeyin
Akan Maviii yani hep ayakkabıdayım çalısıyorum havalarda cok sıcak soguga değmiyorum anlamadım endişeleniyorum. Doktoruma yazdım dönüşünü bekliyorum. Hayırlısıyla
Ziynet4459 Bende aynı haftada öyle sancı çektim enfeksiyon var dediler bi de benim böbrekler sıkıntılı sıcak su torbası falan koyun otururken büyük ihtimalle enfeksiyondur az bile varsa aşırı sancı yapıyor