Merhaba
39+2 de yani 3 ağustosta sezeryen tarihi aldik normal istiyordum fakat bugunku cati muayenesinde acilmam olmadigini kanala girmedigini ve kafasinin cok yukarda oldugunu normal dogum olamayacagini soyledi hemsire, doktorun yanina gittigimde istersen bekleyebiliriz dedi ama kilosuda yuksek oldugu icin korktum sizce ne yapmaliyim nstde girdim bu arada sancilarim cikti