Annesininportakali53 Didemfide saglik ocağı ağrı ve ateşin olabileceğini söylemişti çok şükür bende ağrı ateş vs hicbirsey olmadı bünyede bünyeye değişiyor ama öyle birsey olursa parol icmemi soyledi parol içebilirsiniz canım hamilelikte kullaniliyor
Selimkemalinannesi Ben olduğumda sağlık ocağı görevlisi ateş olabilir endişe etme demişti canım soğuğa yakın bir duş al serin yerde dur bol su iç
Stella_0 Didemfide Bende yarın gideceğim aşı için. Bünyem çok hassas her yan etkiyi yaşayacağımı çok iyi biliyorum 😔
Aminenin_annesi Didemfide ağrı ve ateş normal canım. bende bulanti kusma baş dönmesi olmuştu aşı cok fena dokundu 2. sini yaptırmadım
Senazeynep34 Normal canım bünyeden bünyeye değişiyor 😊 ben çok dayanıklı insan olmama rağmen iki ağrı kesici ve hala geçmediği için birde serum yemiştim. Ama sabah aynı etkiler yeniden devam etmişti biraz daha hafif şekilde. Bakalım 2. Asi nasıl olacak