Merveyaz Melisanur07 lierac jel kullanıyorum 33. Haftamdayım hala hiç çatlağım olmadı. Jel olduğu için ciltte kuruluk yapar diye 1 gün arayla bepanthol sensidaily kullanıyorum
Minnacksevdack Melisanur07 sabahları bebek yapı , yatmadan lierac kullandım. 35 deyiz , henüz çatlağım yok 🌸
Selimkemalinannesi Çatlak kremi değil ama çatlar iyi gelen bir yağ var hamile masaj yağı diye geçiyor ona bi bak canım istersen