Sevim_32 Merhaba sizlere bir şey soracağım Bana adet olmayalı 1 ay oldu ve 2 tane test yaptım aç karnına idrar testi ikisi de negatif Sizce ne yapmalıyım ve aşırı şekilde mide bulantım var cevaplarınızı bekliyorum
Deletedmom52620 Sevim_32 kan testi verseydin daha iyi sonuç alabilirsiniz birde doktorunuza gidip muayene olmanızda fayda var sebebi neyden kaynaklı bakılır ona göre de tedavi edilir 1 ay biraz uzun süre gibi geldi
2bebeannesiii Sevim_32 Canım bi hastaneye gidip muayene ol . Muhtemelen kan testi istiycekler . Allah korusun başka bi rahatsızlığında olabilir sonuçta .