Kızlar ben devletin araştırma hastanesine gidiyorum yani son üç ay doğum için orayı tercih ettik doğum ve muane ücretleri çok pahalandigi için hastane sezeryana karşı biraz genelde normal doğum istiyorlar pazartesiye günü gel dedi bakıp bakilmicagi da belli değil 39+5 olucam sizcve normal mi bu durum